کمی عوض شدم
shaparak
تنهام گذاشت

کمی عوض شدم ...

دیریست از خداحافظی ها ...

غمگین نمی شوم ...

به کسی تکیه نمی کنم ...

از کسی انتظار محبت ندارم ...

خودم بوسه می زنم بر دستانم ...

سر به زانوهایم می گذارم و سنگ صبور خودم می شوم !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 25 / 9 / 1392برچسب:, :: 22:6 :: نويسنده : akram

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدیدامیدوارم خوشتون بیاد
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 826
بازدید کل : 58025
تعداد مطالب : 100
تعداد نظرات : 62
تعداد آنلاین : 1



کد موزیک می خوای؟

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


IranSkin go Up
Online User
قالب میهن بلاگ تقویم جلالی


ساعتهای فلش زیباوفانتزی

Rima tools